čtvrtek 20. července 2017

Slovácko naštvala penalta. Zakopol o mňa, tvrdí obranca Chvátal

"Penalta bola veľmi prísna," čudoval sa po prvom plnohodnotnom štartu v českej lige obranca Juraj Chvátal, ktorého Slovácko v týždni získalo na ročné hosťovanie zo Sparty.

Práve devätnásťročný krajnej bek sa priplietol ku kľúčovému momentu stretnutie, ktoré bolo dovtedy úplne vyrovnané. V 31. minúte obral Teplický Potočný u striedačkách o loptu Radu, následný center sklepával na zadnej tyči Breite na Vachouška, ktorý po zrážke s Chvatal spadol.

Nariadenú penaltu premenil Fillo. Zvolil tvrdú strelu nad padajúceho brankára hecuje. Podľa Chvátala ale stála za inkriminovanú situácií len Vachouškova nepozornosť. Rozhodca Orol tak podľa neho hrubo chyboval.

"Vachoušek sa len točil a proste o mňa zakopol.Ani som ho nesledoval, "čudo val sa Chvátal.


"Rozhodca bol priamo u nás, takže to videl. Išiel som za ním hneď, ale hovoril mi, že mám prestať, alebo dostanem kartu.Chalani mi nič nevyčítali. "

Podľa slováckeho kouča Svätopluka Habance ostrieľaný Teplický hráč rozhodcu svojim pádom skvele oklamal. "Penalta vznikla trochu Chvátalová neskúsenosťou a abnormálnymi skúsenosti Vachouška," poznamenal Habanec.

Pripomenul však opakujúce sa neodpískaný zákroky na slováckeho ťahúňa Libora doska, ktorý v prvom zápase proti Dukle nastrieľal hetrik, v Tepliciach sa ale nepresadil. "Povedal by som to asi bet365 mobil takto, keď na Libora niekto bude hrať bet365 bonus čisto, tak dá hetrik," naznačil Habanec, že ​​by arbiter pri posudzovaní zákrokov na jeho útočníka mali byť prísnejšie.

Pokutový kop zafungoval v stretnutí ako zlom . "Do tej doby si Teplice nevypracovali žiadne šance. Zápas by sa vyvíjal inak, keby sme išli do kabín za stavu 0: 0.My sme sa potom snažili, ale bohužiaľ už to nešlo, "krčil ramenami Chvátal.

Dve minúty pred koncom navyše Slovácký tlak odťal Teplický výpad, kedy Vondrášek dostal loptu za obranu a po úspešnom hecovať zákroku dokázal druhýkrát skórovať. "Zo spôsobu našej hry som sklamaný. Vedeli sme, že hra Teplíc je teraz založená na celoplošnom presinku, ale v niektorých súbojoch sme sa správali trochu žiacky. Tiež centrov do vápna a šancí sme mali málo, "štvalo kouča.

bet365

Žádné komentáře:

Okomentovat